Nowe targi branży tekstylnej za nami
lipiec 27, 2018 | 20 komentarzyPoczątek lata w Kielcach rozpoczął się pod znakiem mody. Wystawcy i zwiedzający z kraju i ze świata, mnóstwo nowości od producentów, prezentacje kolekcji topowych marek szyjących dla najmłodszych oraz ciekawe spotkania i warsztaty – tak w wielkim skrócie można opisać premierową edycję Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych Fashion for Kids.
Wystawa, która odbyła się od 28 do 29 czerwca w Targach Kielce zgromadziła firmy z 7 krajów świata, takich jak: Belgia, Dania, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Francja i Turcja. Dwudniowe wydarzenie dedykowane modzie dziecięcej miało miejsce w największej hali targowej – pawilonie E. Na potrzeby nowego wydarzenia powstał profesjonalny wybieg, na którym mali modele prezentowali poszczególne kolekcje na różne sezony. Ofertę producentów i dystrybutorów obejrzało blisko pół tysiąca branżowych zwiedzających, między innymi z Niemiec, Ukrainy, Rosji, Słowacji, Rumunii, Czech, Bułgarii, Demokratycznej Republiki Konga oraz Kanady.
Modowy event w światowym stylu
Doświadczenie twórców doskonale znanych targów Kids’ Time od początku wróżyło powodzenie nowemu wydarzeniu na europejskiej mapie spotkań branży dziecięcej.
– Jesteśmy usatysfakcjonowani z udziału w Targach Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych – mówi Ismail Hakki Kiraz z tureckiej firmy Kimpeks Tekstil. – Do kieleckich targów po raz pierwszy przyjechaliśmy na początku tego roku, na inne wydarzenie poświęcone zabawkom i artykułom dla dzieci. Zarówno z udziału w Fashion for Kids jak i Kids’ Time jesteśmy bardzo zadowoleni.
Uczestnicy i wystawcy podkreślali międzynarodowy wymiar targów Fashion for Kids.
– Podczas wystawy obecne były firmy z całej Europy. Obok nas były stoiska z Danii, widziałam też stoiska z Hiszpanii i Włoch – komentuje Danijela Pantic, reprezentantka MiniMignon z Francji.
Mała moda na wybiegu
Główną atrakcją wydarzenia Fashion for Kids były pokazy mody. Ponad sześćdziesięcioro dzieci w wieku od 3 do 10 lat, przez dwa dni targów, kroczyło po wybiegu i zawodowo prezentowało najnowsze trendy.
– Interesującą rzeczą podczas Fashion for Kids były pokazy mody. Mogliśmy podziwiać małe talenty, a to nie często się zdarza na tego typu wystawach. Pokazy były bardzo profesjonalnie zorganizowane. W mojej opinii były najmocniejszym punktem targów – mówi Danijela Pantic,
z MiniMignon.
Firmy pochwaliły się kolekcjami na sezon jesień/zima 2018 oraz na sezon wiosna/lato 2019. Oprócz konfekcji, było obuwie i różnorakie akcesoria, m.in. parasole, ozdoby do włosów, biżuteria torebki
i plecaczki.
Fashion for Kids edukacyjnie
Branża tekstyliów dziecięcych rozwija się bardzo dynamicznie, a jednym z najbardziej chłonnych krajów jest Rosja.W ramach spotkania z Eleną Pismenskają omówiono w jaki sposób wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji, a także trendy marketingowe na Wschodzie. . Pismenskaja podkreśliła w swojej prelekcji, że targi Fashion For Kids są doskonałą okazją do pozyskania nowych kontaktów i poszerzenia wiedzy o zagranicznych rynkach. O planowaniu zakupu towaru na potrzeby własnej działalności, opowiedziała Agnieszka Socha, specjalistka ds. zarządzania i logistyki w małych firmach handlowych. Udział w targach wzięła także Dagmara Habiera od lat realizująca projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu Visual Merchandisingu. W ramach Fashion for Kids poprowadziła zarówno wykłady jak i warsztaty.
– Czasem warto zrezygnować z pokazania całej ekspozycji sklepu,
a skupić się na najważniejszych dla naszego klienta elementach – mówiła Dagmara Habiera.
Strefa Projektantów i Influencerów
Z myślą o projektantach, designerach, stylistach i influencerach powstała specjalna strefa. Organizatorzy Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych stworzyli okazję do nawiązania kontaktów biznesowych pomiędzy wystawcami a projektantami i blogerami.
– Możemy wymienić się doświadczeniami, spojrzeć na modę dziecięcą świeżym okiem. Targi to doskonała okazja, by nawiązać relacje handlowe. Spotkałam się z pozytywną reakcją i nastawieniem wystawców obecnych na Fashion for Kids – podkreślała Joanna Jończyk, projektanta.
Drugiego dnia wystawy kilkanaście blogerek z całej Polski przyjechało do Kielc, (w tym także my) by zobaczyć premierową edycję targów odzieży dziecięcej i nawiązać nowe współprace. W czasie spotkań z wystawcami, zapoznały się z najnowszą ofertą produktową firm branży dziecięcej oraz ich rynkowymi hitami. To co możemy Wam powiedzieć o naszych odczuciach, to na pewno to, że tego typu targi są bardzo potrzebne. Bo to tak naprawdę dzięki nim jesteśmy w stanie odkrywać nowe marki, nie tylko z naszego kraju. Wierzymy, że obecne targi rozwiną się tak mocno jak Kids Time Kielce i z roku na rok przyjdzie nam oglądać coraz to większą liczbę wystawców.
Tagi: blog parentingowy, dodatki, dzieci, dziewczynka, fashionkids, inspiracje modowe, maly chlopiec, moda, moda chłopięca, moda dziecięca, modne dziecko, modne ubranka, modnie, modny chłopiec, targi branzy tekstylnej kielce, targi fashion for kids, targi kielce, targi tekstylne, ubrania dla dzieciAutor: Świat Karinki
20 komentarzy
Nawet nie wiedziałam że dzieci też chodzą na wybiegu 🙂
chodzą chodzą i nasza Karina np bardzo to lubi
O! Coś dla mnie! Chętnie przeszłabym się na taką imprezę.
to bardzo fajna sprawa
O świetną sprawa takie targi. Też chętnie bym się wybrała.
zgadza się
Super sprawa! Na pewno kiedyś wybiorę się na takie targi!
super
Pięknie to wszystko wygląda. Słyszałam o tych targach, jak i również o wielu innych, które organizują prężnie Kielce 🙂
Kielce robią świetną robotę w tym temacie
Ale tam pięknie było… Chętnie zobaczyłabym to wszystko na żywo 🙂
warto było tam być
Wow! Świetna impreza. Będę obserwować warszawską scenę modową, sama chętnie wybrałabym się na takie wydarzenie.
mam nadzieję że i w Wawie coś się pojawi
Chyba przepadłabym w tych wszystkich wieszakach!
nie dziwne
Na takichtargach zawsze można znaleźć coś dla siebie.
to fakt
wspaniale ! Zgubiłam bym oczy 🙂
🙂